Latest News

Kes Skandal Dengan Isteri Orang Digugurkan, Tiada Pertuduhan Ke Atas Adi Putra

Akhirnya teka-teki mengenai keputusan siasatan kes skandal dengan isteri orang yang melibatkan Adi Putra terjawab jua. Adi, isteri, ahli keluarga dan para peminatnya boleh menarik nafas lega apabila pihak polis mengklasifikasikan kes tersebut sebagai “no further action” atau tiada tindakan lanjut. Senang cerita, Adi Putra didapati tidak bersalah.
adi putra
Bercakap di sidang media yang diadakan di PWTC malam semalam, Adi Putra memohon agar tidak lagi dikaitkan dengan kes tersebut. Sekiranya ada pihak yang terus mahu memburukkan keadaan, Adi akan mengambil tindakan mahkamah. Kata Adi:-
Pihak peguam saya telah menerima keputusan rasmi daripada pihak polis pada 2 Disember lalu berhubung keputusan hasil siasatan di bawah Seksyen 509 Kanun Keseksaan dan kes ini diklasifikasikan sebagai tiada tindakan selanjutnya. Ini jelas bermaksud tiada apa-apa pertuduhan ke atas diri saya dan ia telah selesai.
Saya tidak teragak-agak sekiranya ada pihak yang menggunakan media cetak atau elektronik semata-mata untuk merosakkan kerjaya saya selepas ini. Ini adalah pengakhiran daripada saya dan sekiranya masih ada perkara berbangkit yang cuba memburukkan saya, saya tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan
adi putra
Tahniah diucapkan kepada Adi Putra atas berita gembira ini. Namun Abang Nara dimaklumkan bahawa si wanita yang terlibat di dalam kes ini akan turut membuat sidang media pada hari ini. Tidak pasti pula apa yang akan disampaikan ketika itu. Namun daripada keputusan yang telah diberi oleh pihak polis, ini jelas satu kemenangan buat Adi Putra. Semoga kita semua boleh tutup buku mengenai kes ini dan “move on“.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.