Latest News

Bengang Dengan Komen Melampau Terhadap Scha, Awal Ashaari Dedahkan Wajah Si Pengomen

Manusia memang macam-macam perangai. Ada yang tak boleh tengok kebahagiaan orang lain, ada yang turut tumpang gembira melihat kawan-kawan gembira dan ada yang tak senang duduk bila tengok orang lain hidup lebih senang daripadanya. Jadi apabila Awal Ashaari berkongsi satu komen daripada pengikutnya di Instagram, Abang Nara terkejut besar. Sejahat-jahat Abang Nara pun tak adalah nak komen sampai tahap begini. Sedih Abang Nara melihat mentaliti orang kita.
awal dan scha
Bengang dengan komen kurang ajar yang ditujukan terhadap isterinya, Awal Ashaari telah pun berkongsi gambar wajah si pengomen dan memberikan publisiti percuma terhadapnya. Dengan caption “You can change your IG name all you want but you cant change that ugly attitude of yours. I kasi u free publicity malam ni. I’m sure this is what u want, B“, Awal jelas geram dan kecewa dengan tindakan si pengomen ini. Pastinya si pengomen gembira kerana mendapat publisiti dan populariti yang diinginkan. 
awal dan scha
Hmmmm. Lain kali berhati-hatilah ketika memberi komen di laman sosial. Tak kiralah di blog ke, di Instagram ke, di Facebook atau pun di Twitter. Lebih-lebih lagi jika komen kita itu mampu mengguris hati seseorang. Kesian Scha yang tengah mengandung. Tak ke sedih dapat komen “sundal” macam itu. Ish, ish, ish. Sebelum taip itu, fikir 2,3 kali dulu. Tak gitu?
awal dan scha
Apa-apa pun, Abang Nara tengok Scha makin comel dengan perutnya yang semakin jelas itu. Makin berseri-seri. Abang Nara teka “baby girl” dalam kandungan. Korang pulak? Lagi beberapa gambar Scha dan Awal dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

awal dan scha
awal dan scha
awal dan scha
awal dan scha
awal dan scha

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.