Latest News

Hanez Suraya Mohon Maaf, Berterima Kasih Atas Teguran

Secara tiba-tiba, Hanez Suraya menerusi akaun Instagramnya telah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada orang ramai. Tidak diketahui sama ada permohonan maaf ini ditujukan khas kepada isteri kekasihnya, namun Abang Nara respek dengan kesanggupan Hanez melakukan perkara ini. Bukan senang untuk memohon maaf, ia memerlukan kuatan dalaman yang amat hebat. Tahniah Hanez!!!
hanez suraya minta maaf
Hanez Suraya telah memuat naik gambar di bawah dengan kata-kata ini:-
Kita sebagai manusia xpernah lari dr membuat kesilapan. Di sini secara rendah diri Hanez ingin memohon maaf kpd semua atas segala kesilapan Hanez. Hanez sedar banyak kesilapan yg telah hanez lakukan. Hanez juga ingin berterima kasih kpd semua di atas teguran yg diberikan dan di atas sokongan semua. Hanez terima dgn positif dan hati terbuka. InsyaAllah. Amin
hanez mohon maaf
Abang Nara dapat rasakan keikhlasan dan kejujuran Hanez Suraya dalam setiap bait katanya. Abang Nara juga ingin memohon maaf kepada Hanez jika ada terkasar bahasa sepanjang menulis mengenai dirinya lebih-lebih ketika kontroversi panas tersebut. Semoga dengan permohonan maaf Hanez ini, kehidupannya akan lebih tenang dan diberkati. Sama-samalah kita doakan.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.