Latest News

(VIDEO)Serius Pilu, Apabila Si Adik Merindui Allahyarham Memen

Pemergian anak Linda Rafar, Rezaimen Kefli yang lebih dikenali dengan nama Memen pastinya memberikan impak yang besar kepada ahli keluarganya. Malah di BeautifulNara sendiri, ia merupakan salah satu berita yang paling banyak dikongsi oleh anda semua. Hampir kesemua komen melahirkan rasa sedih, ucapan takziah dan berharap agar Linda Rafar sekeluarga tabah menghadapi dugaan yang amat hebat ini.
linda rafar
Abang Nara sering mengikuti gambar-gambar yang dikongsikan oleh Linda Rafar selepas perginya Allahyarham Memen. Memang sedih sangat luahan hati seorang ibu yang kehilangan anak pada usia yang amat muda. Terbaru, Linda Rafar telah berkongsi sebuah video yang menunjukkan Syed Arriq menangis teresak-esak kerana merindukan abangnya, Allahyarham Memen.
Jelas Syed Arriq begitu merindukan abangnya. Semoga Syed Arriq serta Linda Rafar sekeluarga tabah menghadapi cabaran ini. Tak dapat bayangkan betapa sedihnya mereka sekeluarga. Sama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah dan doakan agar Allahyarham Memen ditempatkan di syurga. Amin.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.