Latest News

Anak Allahyarham Sharifah Aini, Aliff Selamat Bertunang Dengan Doktor Gigi

Alhamdulillah. Anak tunggal kepada Allahyarham Sharifah Aini iaitu Aliff Omar Ali (32 tahun) telah pun selamat bertunang dengan Sharifah Nur Athirah Syed Azmi (28 tahun) pada 23 Ogos yang lalu. Tunang Aliff adalah seorang doktor gigi. Mereka berdua diperkenalkan keluarga masing-masing dalam satu majlis. Arwah Sharifah Aini juga pernah bertemu calon menantunya itu dan merestui hubungannya dengan Aliff.
alif anak sharifah aini
Pertunangan Aliff ini telah disahkan oleh bapanya, Ali Bakar. Kata Ali Bakar:-
Sebagai ayah, saya hanya boleh mengesahkan perkara itu (majlis merisik dan pertunangan) dan bersyukur kerana Aliff sudah bertemu pilihan hatinya. Maaflah saya tidak dapat bercakap panjang lebar kerana ia atas permintaan Aliff sendiri. Sama-samalah kita mendoakan yang terbaik buat mereka.
Cuma kita sedih apabila arwah Sharifah Aini pergi dulu sebelum sempat melihat Aliff mendirikan rumah tangga. Namun arwah sentiasa mendoakan kebahagiaan Aliff dalam apa juga keadaan
aliff tunang sharifah ini
Tahniah diucapkan kepada Aliff dan Sharifah Nur Athirah atas pertunangan ini. Semoga segala perancangan untuk majlis perkahwinan akan berjalan lancar kelak. Anda berdua memang sama cantik dan sama padan. Tahniah!!! Sumber Harian Metro.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.