Latest News

Kepada Yang Cuba Buat Onar, Bertaubatlah – Emma Maembong

Melampau. Itu sahaja yang mampu Abang Nara katakan kepada pihak tidak bertanggungjawab yang telah mengubah suai gambar Emma Maembong dengan meletakkan tompokan air mani ke mukanya. Memang tak ada kerja sungguh. Apa nak jadi? Kalau dah ‘power’ sangat pun, ubah suai la muka Emma Maembong jadi pakai tudung ke, letak topi Mickey ke. Ini buat yang bukan-bukan.
emma maembong
Pasti Emma Maembong sendiri terkejut dengan kelampauan pihak tertentu ini. Mesti Emma sedih. Memang rendah sungguh mentaliti mereka yang membuat perkara ini. Kata Emma Maembong menerusiBerita Harian:-
Saya tak takut kerana semua ini memang cubaan untuk menjatuhkan nama saya. Saya ada gambar asal. Jadi kepada yang cuba membuat onar, bawa bertaubatlah.
Saya ikutkan malas nak layan semua ini kerana tidak mendatangkan faedah langsung. Tapi ini ruang untuk saya perbetulkan perkara yang memang tak betul.
emma maembong
Inilah harga yang perlu dibayar apabila menjadi seorang selebriti. Sedih memang sedih, namun anggaplah ini semua sebagai ujian. Yang penting jangan dilayan pihak-pihak sebegini. Kita selaku peminat pun jangan mudah percaya apabila gambar yang tidak masuk akal sebegini tersebar. Periksa dulu sebelum buat sebarang kesimpulan. Tak gitu?______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.