Latest News

Maruah Anak Dan Saya Bukan Di Bawah Tapak Kakinya - Rita Rudaini

KUALA LUMPUR: Rita Rudaini menyifatkan tindakan tegasnya memfailkan tuntutan mutaah RM300,000 terhadap bekas suami, Mohamad Aidil Zafuan Abd Razak di mahkamah semalam bukan kerana mengejar wang tetapi untuk memberi kesedaran.

"Saya bukan nak duit dia (bekas suami) pun. Sejak berkahwin lagi saya tak pernah ambil duit dia satu sen pun. Malah saya guna duit hasil berlakon untuk belanja sendiri. Dia pun saya belanja dan manjakan dulu.

"Tuntutan mutaah ini nak sedarkan pada dia yang jangan ingat boleh layan saya dan anak macam sampah apabila sudah senang dan tak mahu kami lagi. Maruah saya dan anak bukan di bawah tapak kaki dia.

"Kalau masa kahwin lain dia boleh habiskan beratus ribu ringgit, kenapa dia tak boleh bayar tuntutan untuk saya sekeluarga. Di dunia ini dia boleh menafikan serta berbohong... tapi di akhirat nanti nak lari mana gamaknya," katanya kepada BH Online sebentar tadi.

Rita disahkan cerai talak satu dengan Zafuan pada 5 September lalu. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan dua orang anak, Airit Rayyan Rizqin (5) dan Airit Qaqa Arjuna (3).
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.