Latest News

Pelakon Sheera Iskandar Kini Berhijab



Kehadiran bulan Ramadan lalu nyata telah berjaya membuka hati seorang lagi selebriti tanah air, Sheera Iskandar untuk berhijab. Menerusi foto-foto di akaun Instagramnya, Sheera tampak selesa dengan imej barunya.

“Ia tuntutan wajib bagi saya. Semoga Tuhan terus tetapkan hati saya untuk berubah ke arah yang lebih baik. Saya mohon sentiasa dipermudahkan semua ini. 

"Saya buat benda ini bukan sebab kerana orang lain tetapi atas kerelaan diri sendiri. Sebelum ini pun saya banyak berlakon cerita mengenakan tudung,” ujar Sheera yang dipetik daripada sebuah akhbar. 

Dalam perkembangan lain, Sheera masih terus menerima lakonan. Malah dia bersyukur kerana walaupun sudah berhijrah, tawaran masih diterima seperti biasa. 





______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.