Latest News

Risteena Teruja Nak Lakonkan Watak Pelacur?


Heroin drama bersiri Playboy Itu Suami Aku, Risteena Munim secara terbuka memberitahu bahawa dia teruja dan tak sabar untuk melakonkan watak aksi seorang pelacur dalam filem yang akan menjalani penggambarannya di Chicago, Amerika tahun depan.

Baginya watak sebagai seorang pelacur mempunyai kekuatan dan cabarannya yang tersendiri berbanding watak-watak yang dilakonkannya sebelum ini.

“Watak sebagai seorang pelacur menjadi idaman kerana watak sebegitu belum pernah saya lakonkan. Impian tersebut bakal direalisasikan menerusi sebuah filem terbitan Zeel Production dan akan memulakan penggambaran sekitar tahun hadapan di Chicago, Amerika. Filem tersebut ala-ala Devdas,“ katanya sambil tersenyum.


Risteena turut memberitahu bahawa keputusannya untuk menerima pelawaan daripada produksi tersebut hanyalah untuk mempelbagaikan wataknya dalam lakonan ini, dan keluarganya tidak ada masalah mengenai wataknya ini dan hanyalah perlu menjaga batasan-batasan yang tertentu.

“Saya mahu pelbagaikan watak yang diberi dan tidak mahu terikat pada satu watak dan secara langsungnya saya memang tidak memilih watak. Setakat ini keluarga tidak menghalang dan tiada masalah mengenai watak yang ini dan ada batas tertentu yang perlu saya jaga,“ ujarnya.

Sementara itu, Risteena bakal muncul dengan drama bersiri terbaru lakonannya di slot aksi TV3 pada 19 Ogos ini berjudul Plan B.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.