Latest News

Hanya Terima Caci Maki & Hinaan, Fan Club Shila Amzah Tunjuk Bukti Media Melayu Dijemput

Untuk makluman, Abang Nara tak sentap langsung tidak dijemput ke konsert Shila Amzah. Ikhlas Abang Nara katakan, diri ini bukan jenis pergi konsert. Paling last pergi konsert pun masa Wings dan Search kat Sunway Lagoon. Itu pun dah berapa tahun berlalu. Lagipun sejak anak dah 2 ini, jangan katakan pergi konsert, nak pergi tandas buang air besar pun kadang-kadang tak sempat. Hehehe.
shila amzah
Kekecohan mengenai liputan yang tak diberikan oleh media Melayu terhadap konsert Shila Amzah yang berlangsung hujung minggu lalu nampaknya semakin parah. Wartawan-wartawan kebanyakan melahirkan rasa tidak puas hati dan marah kerana dipersalahkan sedangkan tiada sebarang jemputan diterima. Menariknya, Shila Amzah telah berkongsi gambar yang dimuatnaik oleh ‘fan club’nya yang menunjukkan bukti media Melayu sebenarnya dijemput.
shila amzah
Yang Abang Nara nampak di senarai di atas hanyalah Berita Harian dan Kosmo. Kalau anda beli Berita Harian hari ini, memang ada ditulis mengenai konsert Shila Amzah. Siap puji melangit lagi. Suratkhabar Kosmo Abang Nara tak tahu la pulak. Tapi kalau 1 daripada 2 yang dijemput dah ditulis, kira okaylah tue kan? Pelik juga apabila ‘fan club’ Shila Amzah ini melahirkan kekecewaan yang amat sangat tapi jemputan yang dibuat hanya kepada 2 media melayu sahaja. Ingatkan hantar jemputan untuk 10,20 media tapi yang tulis hanya 1 je. Kalau macam tue memang wajar la kecewa kan? Ini tulisan kekecewaan ‘fan club’ Shila Amzah untuk tatapan anda.
Salam semua. We’ve been getting not so nice comments with regards to the post we posted yesterday. @Shilaamzah_photography is just a fanclub. And we as fans menantikan article/write up from the malay media since this concert is held in Malaysia dan tentunya banyak orang Melayu yang nak tahu tentang concert Shila.
But what we got was caci maki dan penghinaan dari pihak media. Many claimed that tiada undangan dari pihak Shila. So here it is. We’ve managed to get a copy; tandatangan media2 yang hadir malam itu. So…… You judge for yourself. : )
Note:
We’re just a fanclub yang berniat untuk menyokong kerjaya Shila sahaja. Dari awal sampai sekarang. Nothing but just updates about Shila. Yang tak suka, its just a click away…
shila amzah
Bukan Abang Nara nak mengkritik ‘fanclub’ sesetengah artis ini, tetapi kadangkala memang ada yang lebih sudu daripada kuah. Tindakan sebegini pastinya akan melukakan hati para media Melayu yang selama ini menyokong kerjaya Shila Amzah. Takut-takut di masa hadapan Shila Amzah akan diboikot. Yang rugi adalah Shila Amzah sendiri. Hmmm. Namun mungkin Shila dan para peminatnya dah tak pandang dah pasaran Malaysia. Iyerlah, nama dah gah di negara China yang penduduknya berbilion orang kan? Hmmmm.
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.