Latest News

Jangan Tahu Nak Hentam Saja - Hanez Suraya




Kira-kira 11 jam lalu, Hanez Suraya ada memuat naik gambar beliau mengenakan busana perkahwinan rekaan Hatta Dolmat.

Gara-gara gambar berkenaan yang dirakamkan bertebaran cerita kononnya beliau akan berkahwin tak lama lagi.
Gambar seperti pra perkahwinan itu menimbulkan fitnah serta andaian yang Hanez dikatakan bakal berkahwin. Malah lelaki yang dimaksudkan lelaki yang difahamkan bertakhta di hati beliau iaitu Romie Razi Adilha.

Gambar berkenaan turut berserta keterangan yang cukup panjang lebar menidakkan apa yang bertebaran. BH Online menghubungi Hanez untuk merungkaikan apa yang terbuku di hatinya kala ini.

"Terlebih dulu saya nak minta maaf kepada semua selama ini atas persoalan yang terus menjadi tanya. Tak pernah terlintas dari mulut yang saya akan bernikah dengan jejaka pilihan hati tak lama lagi. Mustahil saya berbuat begitu kerana selama ini benda yang baik pasti saya kongsi.

"Dengan kontroversi yang melanda diri saya (termasuk dituduh sebagai perampas dan perosak kebahagiaan rumah tangga orang), saya mengambil pendekatan berdiam diri termasuk mengelak ditemubual kerana natijahnya jika bersuara sekalipun, saya pasti dihentam.
" pendek kata, diam atau bersuara, saya tetap kena carut. Jadi apa pilihan yang saya ada. Lagi diam, lagi menjadi-jadi pula mulut orang di luar sana," katanya.

Tambah Hanez lagi, beliau kecewa dengan sesetengah penulis blog yang cuba mereka cerita tanpa usul periksa sekali gus membuka ruang kepada orang luar yang ringan mulut untuk terus menabur fitnah.

"Selama ini saya tak menjawab semua fitnah yang bertebaran kerana ingin melihat orang di luar saya yang gemar memfitnah tapi tiada sebarang bukti sahih. Termasuklah kisah saya nak kahwin. Saya agak kecewa dengan senario ini.
"Saya bukannya sempurna tapi apa salahnya jadi orang yang berfikir dan bercakap dari sudut positif. Jangan tahu nak hentam saja," katanya dalam nada kecewa.

"Bila hari itu.... soal jodoh saya serah kepada Tuhan. Saya hanya berserah. Selebihnya no komen," pintasnya ringkas.

Sebelum ini secara eksklusif Hanez memberitahu masih sayang kepada Romie. Tapi dijolok dengan kesudahan cinta mereka, Hanez enggan membiarkan pisang terus berbuah dua kali.

"Saya no komen," katanya.

Pada pandangan BH Online Hanez tidak mahu sesuatu yang tidak pasti digembar-gembur kerana bimbang tak jadi. Ironinya, kalau melihat kepada gambar profil di aplikasi WhatsApp beliau menggunakan gambar bersama Romi.

______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.