Latest News

Kamal Adli Bohong Kalau Dia Kata Tak Tahu Kami Putus – Intan Ladyana

Mungkinkah Kamal Adli berpura-pura terkejut dan terkesima apabila kekasihnya, Intan Ladyanamengumumkan yang hubungan mereka berdua sudah hancur berkecai baru-baru ini? Tidak diketahui apa motif Kamal Adli buat-buat tidak tahu dan terkejut, namun pasti pelakon kacak ini ada sebabnya tersendiri. Ini kerana menurut Intan Ladyana, keputusan untuk berpisah diambil selepas mereka berdua berbincang sesama sendiri. Bukannya tiba-tiba putus seperti tali yang dipotong dengan pisau tajam.
kamal intanWalaupun sudah tiada apa-apa hubungan lagi, Kamal Adli nampaknya masih tidak dapat melupakan Intan Ladyana apabila memuatnaik gambar mereka berdua menerusi akaun Instagram miliknya. Iyerlah, bercinta bertahun-tahun. Takkanlah memori itu boleh dipadam begitu sahaja. Abang Nara faham perasaan Kamal Adli. Kata Intan Ladyana:-
Bohonglah kalau dia kata tidak tahu dan terkejut dengan kenyataan saya bahawa hubungan kami sudah putus itu. Ini kerana tidak mungkin saya buat keputusan ini sendiri atau sengaja berlalu pergi begitu sahaja tanpa berbincang dahulu. Saya dah malas nak besar-besarkan cerita ini lagi dan saya harap kami masing-masing boleh mulakan hidup baru.
Buat apa saya jumpa dia untuk berbincang sebab hubungan kami memang sudah berakhir dan tiada apa nak dibincangkan lagi. Saya tidak tahu dia muat naik gambar apa kerana saya sudah tidak follow laman sosial dia, dan dia juga tidak follow saya. Bagi saya itu hak dia untuk memuat naik apa juga gambar yang diinginkan.
kamal intan
Buat Kamal Adli, lupakanlah sahaja Intan Ladyana. Memang sudah tertulis anda berdua tiada jodoh. Jangan dikenang barang yang sudah lepas. Move on. Carilah awek baru. Kali ini jangan bercinta lama-lama. Kalau dah berkenan, terus masuk meminang. Buat Intan Ladyana, jom kita berkenalan? Hehehe. (matilah kalau wife Abang Nara baca nie). Sumber Mstar Online.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.