Latest News

ND Lala Cabar Den Wahab Buat Laporan Polis Isu Hutang

Baru-baru ini Den Wahab telah tampil memaklumkan yang ND Lala masih belum membayar hutangnya berjumlah RM15,000 yang dipinjam pada tahun 2000. Isu ini dibangkitkan semula oleh Kak Pora menerusi ruangannya di dalam sebuah suratkhabar baru-baru ini. Susulan pendedahan ini, nama baik ND Lala tercemar sekali lagi dan ketia sidang media semalam, bapa kepada Shila Amzah ini telah memberikan penjelasan.
den wahabND Lala memaklumkan yang penjelasan telah pun dilakukan tahun lalu namun tidak dikeluarkan oleh mana-mana media. Malah ND Lala turut mencabar sesiapa yang terlibat dengan fitnah ini untuk membuat laporan polis, Kata ND Lala:-
Kepada Kak Pora, Den Wahab dan sesiapa sahaja yang buat fitnah ini, sila lakukan laporan polis. Dakwa saya dan kita berhadapan.
Saya sudah jawab persoalan ini kepada rakan media pada bulan Mac tahun lalu. Saya sudah jawab, saya siap rakamkan lagi, tetapi ianya tidak dikeluarkan oleh pihak media. Saya tak tahu mengapa tidak dikeluarkan.
den wahab
Tertanya-tanya juga Abang Nara kenapa Den Wahab tidak membuat laporan polis sehingga ke hari ini walaupun hutangnya sudah masuk 14 tahun tidak dibayar. Mungkinkah ada sesuatu di sebalik semua ini? Melihat keberanian ND Lala mencabar Den Wahab, nampaknya dia yakin berada di pihak yang benar. Sama-samalah kita nantikan tindakan selanjutnya oleh mereka yang terbabit dalam hal ini. Sumber portal GUA.
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.