Latest News

Tiada Liputan Konsert, Shila Amzah Salahkan Media Melayu

13 September lalu, Shila Amzah telah mengadakan sebuah konsert sulungnya di Malaysia. Menariknya menerusi akaun Instagramnya, Shila Amzah dilihat telah menempelak media Melayu yang tidak memberi liputan untuk konsertnya itu. Ternyata tindakan Shila yang kelihatan seperti mengagungkan media China dan merendahkan media Melayu telah menimbulkan rasa kurang senang sesetengah pihak.
shila amzahBerkongsi gambar liputan yang diberikan oleh media China dan satu liputan oleh Berita Harian seperti gambar di atas, pihak Shila Amzah telah menulis (namun sekarang caption di bawah telah ditukar kepada “Thanks MEDIA” sahaja):-
shila amzahSusulan kata-kata penuh sindiran tajam ini, portal-portal popular seperti GUA dan Murai telah menasihatkan agar penyanyi tersebut lebih berhati-hati dalam mengeluarkan kenyataannya. Malah ramai yang mengingatkan tentang sokongan yang telah diberikan sejak zaman awal kemunculan Shila. Menariknya, media Melayu yang tidak membuat liputan memaklumkan yang mereka tidak mendapat sebarang jemputan ke konsert tersebut. Hmmm. Kalau tak tengok macam mana nak cerita kan?
shila amzah
Hmmmmmm. Banyak pihak yang membuat anggapan bahawa Shila sudah seperti kacang lupakan kulit selepas mendapat kejayaan di negara China. Apa kata anda? Wajarkah media Melayu dipersalahkan dalam hal ini? Atau memang benar kata-kata Shila Amzah ini? Sila berikan pendapat di ruangan komen.
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.