Latest News

Hanez Suraya Patut Diberi Peluang- Nora Danish

Nasib malang yang menimpa Hanez Suraya turut sama menarik perhatian Nora Danish. Untuk makluman,Hanez sebelum ini hanya sempat menjalani penggambaran telefilem Cikgu Timah Sekolah Bandar selama sehari sebelum tempatnya digantikan oleh orang lain. Nora Danish turut sama berlakon di dalam telefilem tersebut. Menariknya, Nora Danish sebenarnya terasa teruja kerana mendapat peluang untuk bekerjasama dengan Hanez dan terkejut apabila pelakon jelita itu disingkirkan.
hanez suraya dan nora danish
Menarik juga membaca kata-kata Nora Danish mengenai apa yang telah terjadi terhadap Hanez Suraya. Kata Nora:-
Sewaktu penggambaran pada hari pertama, saya rasa begitu teruja apabila melihat Hanez Suraya. Lagipun saya suka bertanyakan mengenai rahsia kecantikannya kerana dia seorang yang sangat cantik.
Saya ada memuat naik gambar bersama Hanez di Instagram dan saya diberitahu oleh kawan pada malam itu bahawa gambar tersebut terlalu banyak komen berunsurkan negatif. Saya pun delete dan block semua komen-komen tersebut.
Hari keesokan untuk penggambaran telefilem tersebut, saya terkejut apabila diberitahu saya dikehendaki berlakon semula babak bersama Hanez yang telah digantikan dengan pelakon lain.
Sejujurnya saya rasa Hanez patut diberi peluang. Saya tak nak sentuh tentang masalah peribadinya tetapi kita perlu bantu dia. Kita ni manusia biasa adakalanya kita berada di atas dan adakalanya kita berada di bawah
hanez suraya dan nora danish
Abang Nara sependapat dengan Nora Danish yang Hanez Suraya wajar diberi peluang untuk kembali berlakon semula. Sebelum ini ramai lagi artis yang melakukan perkara yang lebih kontroversi telah mendapat ruang untuk muncul di kaca televisyen. Malah artis seberang yang pernah ada video lucah dan anak luar nikah juga ditatang bagai anak emas di Malaysia. Kenapa dengan Hanez yang merupakan artis tempatan diperlakukan sebegini rupa? Rasanya Hanez pun dah banyak belajar daripada kesilapannya. Kesian pula bakatnya dipersia-siakan begitu sahaja. Apa pula pendapat anda?______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.