Latest News

Video Lakonan Gairah Ayda Dan Zul ariffin Diatas Katil Kena Kecam


lakonan gairah ayda jeba dan zull
Video Lakonan Gairah Ayda Dan Zul ariffin Diatas Katil Kena Kecam | video panas ayda jebat dan zul ariffin dalam lakonan drama maid.Sejak peluncuran drama bersiri rindu awak 200 peratus di bawakan oleh pelakon zul ariffin dan ayda jebat,gandingan yang cukup mantap sehingga nama kedua artis itu menjadi petikan buah mulut ramai peminat.
Sekali lagi gandengan itu dipertemukan dalam drama MAID yang di siarkan sepanjang bulan ramadhan ini namun drama itu mendapat cacat apabila peminat dan juga penonton sudah mulai meluat dengan aksi aksi yang terlalu mesra zul dan ayda menerusi drama yang di arah oleh Michael Ang itu.



Semua orang faham menjayakan sebuah filem perlu berlakon dengan sungguh sungguh agar filem itu nampak nyata tapi kalau sudah tahap macam dalam video yang sudah pun menjadi viral di media sosial memang agak mengacam jugaklah. silap silap ada mandi wajib tengah malam di buatnya.puih sial lah.
terkini Lembaga Penapisan Filem (LPF) telahmengeluarkan uidelines kepada stesen televisyen agar tidak lagi membenarkan mana-mana produksi filem daripada menyiarkan babak-babak romantis seperti berpeluk dan cium dahi.
______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.