Click HERE

Apr 22, 2014

(10 GAMBAR)Keluarga Shaheizy Sam & Zizie Ezette Bercuti Di Bali


Amboi seronoknya setahun sekali dapat bercuti bersama keluarga tercinta. Cemburu pula Abang Nara melihat kegembiraan keluarga Shaheizy Sam dan Zizie Ezette bercuti di Bali. Untuk anda yang tidak tahu, Shaheizy Sam dan Zizie Ezette adalah adik beradik. Ibu mereka adalah pelakon terkenal Khaty Fauziah. Selain Shaheizy Sam dan Zizie Ezette, turut sama dalam percutian ini ialah Samzy Fuzette.
shaheizy sam dan keluarga
Dengan percutian sebegini, dapatlah mereka sekeluarga bertukar-tukar berita terkini mengenai perkembangan masing-masing. Si ibu pula dapat melepaskan kerinduan terhadap anak. Abang Nara nanti pun nak ajak kaum kerabat buat aktiviti yang sebegini. Confirm seronok gila-gila punya.
shaheizy sam dan keluarga
Semoga hubungan kekeluargaan antara mereka semua akan bertambah erat dan semakin kukuh dengan percutian ini. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
ryaniez
P.S: Dengan harga SERENDAH RM1400, anda boleh mendapatkan khidmat jurugambar terkenal,Ryaniez Moments Photography untuk memastikan hari perkahwinan anda diabadikan dengan begitu indah sekali. Jangan lepaskan peluang promosi hebat ini. Mereka merupakan jurugambar rasmi perkahwinan Fasha Sandha dan juga Linda Hashim. Untuk melihat hasil kerja mereka, layari Facebook Ryaniez Moments Photography.
shaheizy sam dan keluarga
shaheizy sam dan keluarga
shaheizy sam dan keluarga
shaheizy sam dan keluarga
shaheizy sam dan keluarga
shaheizy sam dan keluarga
shaheizy sam dan keluarga
shaheizy sam dan keluarga

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

(17 GAMBAR)Majlis Resepsi Perkahwinan Syamsul Dan Syafiq Yusof Haslam


Meriahnya majlis resepsi perkahwinan putera-putera Yusof Haslam iaitu Syamsul dan Syafiq yang telah berlangsung Jumaat lalu di Dewan Perdana Felda, Kuala Lumpur. Kira-kira 1,000 orang tetamu telah menghadiri majlis resepsi yang bermula pada jam 8 malam. Untuk makluman, Syamsul telah berkahwin dengan Puteri Sarah Liyana manakala orang rumah Syafiq pula ialah Aeisyah Zainal.
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof
Antara selebriti yang telah meluangkan masa ke majlis resepsi kedua-dua pengarah hebat ini ialah Zain Saidin, Che Ta, Uji Rashid dan ramai lagi. Majlis telah diacarakan oleh AC Mizal dan Serina Chef Wan sementara Ziana Zain, Mawi turut membuat persembahan di majlis ini.
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof
Lagi beberapa gambar sekitar majlis resepsi perkahwinan Syamsul dan Syafiq dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Utusan Malaysia dan MIG Online.
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof
gambar resepsi syamsul yusof syafiq yusof

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

Hans Isaac Sedia Kahwini Neelofa Hujung Tahun Ini?


Oh tidak~~~ Status selebriti pujaan ramai, Neelofa nampaknya akan bertukar daripada “single” kepada “married” pada hujung tahun ini. Berita gembira (mungkin sedih buat yang mahu mengorat Neelofa) disampaikan oleh Hans Isaac yang secara umumnya diketahui sedang bercinta dengan pelakon wanita tersebut. Untuk makluman, tahun ini Hans Isaac berusia 42 tahun sementara Neelofa pula 25 tahun.
hans isaac dan neelofa
Walaupun tidak menyebut nama Neelofa sebagai kekasihnya, kata-kata Hans Isaac ini membayangkan kesediaannya untuk bergelar suami. Kata Hans kepada Mstar Online:-
Saya tidak mahu dedahkan kehidupan peribadi saya kepada umum terutama sekali berkenaan cinta atau kekasih, tetapi saya akui kini sedang menjalani kehidupan yang bahagia. Kalau diikutkan kesediaan untuk berumah tangga, saya sudah lama bersedia dan mungkin akan buat keputusan untuk berkahwin selewat-lewatnya Disember ini,
hans kahwin neelofa
Tak sabar rasanya menanti bulan Disember ini untuk melihat siapakah gadis yang akan bergelar isteri Hans Isaac. Adakah Neelofa seperti yang dijangkakan? Atau ada wanita lain yang bertakhta di hati Hans Isaac? Berdebar-debar pulak jantung ini. Sama-samalah kita tunggu dan lihat.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

Rebecca Nur Islam & Baju Merahnya Yang Amat…


Apabila Rebecca Nur Islam berhijrah memakai tudung baru-baru ini, Abang Nara antara orang yang paling gembira. Mana tidaknya, Rebecca sebelum ini memang terkenal dengan keseksiannya. Mungkin apabila bertudung, tahap keseksian itu akan berkurangan. Tiada lagi pakaian ketat-ketat yang menjolok mata. Akan lebih sedap mata memandang.
rebecca
Ku sangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Terkejut beruk Abang Nara apabila melihat salah satu gambar yang dikongsikan oleh Rebecca Nur Islam di akaun Instagramnya. Bahagian atas sudah cantik dilitupi tudung, namun bahagian bawahnya. Ish,ish ish. Lebih ketat daripada biasa. Seram sejuk melihatnya.
rebecca nur islam ketat
Agak kelakar juga apabila Abang Nara membaca komen-komen para pengguna laman sosial yang menggelarkan pemakaian Rebecca Nur Islam sebagai “Teletubbies “, Sekali pandang memang nampak sama kan? Diharap Rebecca mendalami lebih dalam lagi apa itu erti bertudung. Kalau bertudung tapi pakai macam ini, tak berguna jugak kan? Seumpama tadah air dengan tempayan tapi tempayan itu pecah di tengah-tengah. Tak gitu?
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

Saya Tertekan Dituduh Perampas – Kekasih Baru Shah Jaszle


Entah apa ayat yang dipakai oleh Shah Jaszle sehingga ramai gadis yang jatuh hati dengannya. Abang Nara teringin juga nak belajar. Pasti ayat yang digunakan amat power dan mampu meruntun jiwa. Untuk makluman, Shah Jaszle kini sudah putus tunang dengan Redzwani Puteri dan mempunyai kekasih baru bernama Hanis Husna.
kekasih baru shah jaszle
Comel kan orangnya? Patutlah Shah Jaszle tak sabar-sabar nak mengumumkan kewujudan kekasih barunya ini. Takut kena caras dengan lelaki lain la tue. Yang kesiannya, apabila percintaan mereka diketahui umum, Hanis Husna mengakui rasa tertekan dengan gelaran “perampas” yang diberikan orang ramai kepada dirinya. Kata Hanis menerusi Harian Metro:-
Saya sangat tertekan dituduh perampas (tunangan orang) sedangkan orang luar tidak tahu cerita sebenar. Saya amat sedih apabila kes ini jadi besar dan orang menghentam saya macam-macam tanpa tahu apa yang berlaku antara Shah dan tunangnya.
Memang saya kekasih Shah tapi selepas dia tiada apa-apa lagi hubungan dengan tunangnya. Malah benda ini sudah lama berlaku cuma orang luar tak tahu.
kekasih baru shah jaszle
Orang luar tak tahu itu perkara biasa, tapi kalau bekas tunang sendiri iaitu Redzwani Puteri tak tahu yang pertunangannya dengan Shah Jaszle sudah putus, itu adalah kes berat. Tak apalah, orang mabuk bercinta. Semua benda nampak manis je kan? Kepada Hanis Husna, selamat bercinta dengan Shah Jaszle. Jangan 2,3 minggu lagi Shah Jaszle upload gambar dengan perempuan lain sudah lah. Hehehe.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

Fiza Elite Beri Bayangan Rumah Tangganya Dengan Adam Sedang Bergolak


Ya kisah rumah tangga Fiza Elite dan Adam AF sememangnya mendapat perhatian ramai sejak kebelakangan ini. Bermacam-macam versi yang sudah Abang Nara dengari. Terbaru, katanya Fiza Elite telah hadir ke mahkamah untuk memfailkan permohonan cerai. Namun seperti biasa, desas-desus itu tidak disahkan oleh Fiza mahupun Adam. Kedua-duanya mengambil langkah berdiam diri.
fiza dan adam cerai
Namun menerusi akaun Instagramnya baru-baru ini, Fiza Elite telah memberikan sedikit bayangan mengenai keadaan rumah tangganya. Menerusi bait-bait ayat yang ditulisnya, banyak pihak membuat anggapan bahawa memang benar rumah tangga Fiza dan Adam sedang bergolak. Tulis Fiza:-
Salam semua. Maaf andai saya ada berbuat silap atau terkasar bahasa. Saya benar-benar berharap agar semua di luar sana memahami perasaan saya sekarang ini. Janganlah ditanya bermacam-macam jenis soalan. Saya ini cuma wanita biasa yang ke kadang lemah dan tak mampu untuk menanggung beban.
Tapi saya tahu dan pasti semua ini ketentuan dari pada ALLAH. Siapa yang mahu untuk jadi begini? Kalau disoal pada sesiapa pun, tak mungkin seseorang itu mahu menjalani kehidupan seperti saya. Hormatilah apa jua keputusan saya. Saya hanya merancang, tapi ALLAH lebih mengetahui segala-galanya.
Saya cuma perlukan sokongan daripada anda semua untuk saya terus kuat dan maju ke depan. Apa yang terjadi dan bakal berlaku biarlah jadi rahsia antara saya dan ALLAH. Tak perlu untuk saya berkongsi ke semua cerita peribadi saya kepada umum.
Harap semua dapat memahami ya. Doakan yang terbaik untuk kami. ALLAH adalah tempat saya berbicara dan mengadu, bukan dengan sesiapa pun. Kita sebagai makhluk ALLAH dan hambanya cuma perlu menadah tangan dan berdoa meminta pertolongan dari-Nya. Amin
fiza
Sedih la pula membaca luahan hati Fiza Elite ini. Memang benar tiada mana-mana pasangan suami isteri yang mahukan mahligai perkahwinan mereka berakhir dengan penceraian. Namun kalau itu adalah jalan terbaik, siapalah kita untuk menghalangnya? Semoga Fiza dan Adam dapat berbincang sedalam-dalamnya sebelum membuat sebarang keputusan. Sama-samalah kita doakan.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

Klik untuk support blog ni


JOM KLIK-KLIK IKLAN DI BAWAH UNTUK MEMBANTU BERITA SENSASI BERTAHAN “JOM KLIK”