Latest News

Shahrin Zahari, Bekas Suami Natasha Hudson Kini Bersama Daphne Iking


Jika anda membaca kolum hiburan hari ini di Berita Harian (fixed!), sekali lagi penulis di’sana mengeluarkan gossip tentang mereka berdua ini.

Shahrin Zahari yang baru sahaja menduda selepas bercerai dengan Natasha Hudson kini di’katakan sedang memadu kasih dengan pengacara & pelakon jelita Daphne Iking.

Gossip yang di’tulis hari ini tidak spesifik seperti kami jangkakan kerana kisah Daphne Iking & bekas suami Natasha Hudson ini berlangsung sudah lama.

Semuanya berpunca apabila Natasha Hudson secara senyap menjalankan ujian DNA ke’atas anak perempuan Daphne Iking & mendakwa anak tersebut membawa DNA suaminya, Shahrin Zahari.

Natasha Hudson juga dalam satu kenyataan tidak berapa lama dahulu pernah menyebut manusia yang paling beliau benci ketika ini adalah Daphne Iking.

Beberapa malam yang lepas, ada seorang peminat hiburan terserempak dengan pasangan duda & janda ini sedang menikmati makan malam bersama di sebuah restoran mewah di Petaling Jaya.

Kenapa kami tidak tulis Datuk Shahrin Zahari? Well, gelaran Datuk yang di’terima jejaka ini juga sebenarnya meragukan ramai pihak. Untuk selamat, kami gugurkan sendiri gelaran Datuk buat Shahrin Zahari.

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.