Latest News

Gambar: Siti Saleha Wajah LISA Ogos 2012 & Akui Syed Adney Hanya Kawan


Musim perayaan memang satu musim menarik untuk industri majalah di Malaysia. Berlumba untuk terbitkan edisi yang terbaik & paling untung adalah kami si plagiat. HAHA!

Majalah yang masih baru di’pasaran, Lisa sehingga hari ini agak jarang mengecewakan dengan penampilan segar selebriti sebagai penghias muka hadapan dalam setiap edisi.

Untuk edisi Ogos 2012 yang menampilkan konsep Ranggi Raya, Lisa menampilkan aktress yang semakin meningat naik dalam kelas’nya tersendiri, Siti Saleha.

Memetik temubual Lisa bersama Siti Saleha untuk edisi kali ini, pastinya soalan berkaitan hubungan beliau dengan pemain bola sepak Sabah FA bernama Syed Adney menjadi pilihan.

Namun menurut adik perempuan Sam Bunkface ini, hubungan beliau dan Syed Adney tidak lebih dari sekadar kawan dan jejaka itu pun sendiri mengesahkan melalui Twitter.

Siti Saleha menambah yang beliau sebenarnya tidak mahu terlalu mendedahkan akan kisah peribadi & kehidupan beliau kepada umum dan menjadikan pendekatan Sofia Jane sebagai contoh.

Apa lagi yang Siti Saleha bicarakan dalam Lisa edisi kali ini? Dapatkan naskah anda hari ini di’kedai majalah berdekatan. Hanya RM3.90. (Kami tidak di’bayar, kami harap, tetapi tidak)



sumber:rotikaya

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.