Latest News

Anak Bini Punca Johan Kembali

“Doktor yang merawat saya sebenarnya tak benarkan saya travel jauh sebab akan memberi kesan kepada sakit saya, tapi saya fikir memandangkan saya ada Anak Bini yang perlu ‘disuap’ maka saya gagahkan diri untuk turut sama berada di pentas akhir Maharaja Lawak Mega (MLM) bersama Zizan. Lagipun ini adalah salah satu punca rezeki saya”

Maharaja Lawak Mega 2012
itulah kata-kata Johan kepada kami sewaktu ditanya kenapa mempertaruhkan kesakitan yang dialami untuk beraksi di pentas akhir MLM baru baru ini di Johor Bahru.
Segala kesakitan yang dialaminya itu akhirnya berbaloi apabila Jozan yang semua sedia maklum berjaya menguasai MLM bagi edisi yang ke 2.
Bagaimanapun kesakitan yang dialami Johan menurut doktor bakal bertambah parah akibat kedegilanya untuk bergerak dalam perjalanan yang jauh dan sekurang kurangnya 6 bulan diperlukan untuk kembali sembuh.

JOhan Maharaja Lawak Mega 2012
“Seperti yang saya cakapkan keluarga saya memberi satu inspirasi untuk saya terus berjuang dengan kesakitan yang ada. Lagipun Saya percaya Tuhan sudah tetapkan rezeki buat saya cuma tak tahu yang mana satu je. Jadi sayalah yang kena berusaha dan tentukan yang mana rezeki saya.” Ujar Johan yang berkerusi roda
Johan turut menjelaskan dia mengambil risiko untuk tidak bertongkat pada saingan akhir MLM 2012 kerana tidak mahu meraih simpati penonton sebaliknya mahu membuktikan yang penonton mengundi Jozan kerana lawak yang dipersembahkan.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.