Latest News

Hadap Je La! – Adira

Dicop sebagai Playgirl, isu kulit putih, sorok majlis pertunangan & pernah didakwa sebagai lesbian merupakan antara deretan ‘anugerah’ yang pernah diperolehi Adira sejak 2 tahun lepas.

Adira
Yang paling dominasi apabila sering dilabelkan sebagai Playgirl, ini rentetan daripada pelbagai versi cerita diantara dia dan juga beberapa jejaka yang menjalin hubungan intim, tapi kemudianya dilaporkan sudah berpisah. Jawapnya ringkas apabila ditanya kenapa hal keburukanya banyak dilondehkan.
“Hadap je la, orang luar akan cuba sentiasa untuk memperbesarkan cerita yang kecil untuk jadi lebih sensasi”

Adira
Jelas Adira lagi apa yang dikesalkan cuma pandangan masyarakat akan lebih banyak berfikiran negatif terhadap dirinya sedangkan isu yang dikaitkan dengannya sama sekali tidak benar.
“Saya pun taknak cerita macam ni keluar walaupun hal sebegini tidak memberi apa-apa kesan kepada saya, cuma apa yang dikesalkan masih ada juga yang percaya dan mula berfikiran negatif terhadap saya.”
“Tapi saya tidak boleh nak halang diorang dari terus memperkatakan hal keburukan saya. Apa yang boleh jawap saya jawap. Kalau cakap banyak pun tak dapat juga nak ubah persepsi orang terhadap saya. ”

“Kalau diorang dah penat bercakap nanti berhenti la tu. Bagi saya apa yang penting sekarang adalah kerjaya. Tak perlu nak fikir pasal gosip dan laki-laki ni” Ujar Adira yang kami temui di Majlis berbuka puasa baru baru ini.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

Berita Sensasi Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.