Latest News

Lisa Surihani Seksi Berseluar Pendek

walaupun Lisa Surihani macam baru bangun tidur, dia tetap cute, dan yang paling penting seksi!.. ala… seksi time tidur, apa salahnya kan? paling kuat pun nyamuk je yang gigit.. kalau seksi kat tempat awam bahaya!.. nanti ada je nyamuk spesis lain yang nak mengigit. dah kena plak virus baru, selsema nyamuk..
yang pelik plak kat Lisa Surihani ni tang bawah je seksi, tang atas tutup semuanya, sekali kepala-kepala dia tutup.. bagus la tu… mungkin dah sampai seru sikit-sikit nak bertudung ni…
apa-apa pun, korang layan la gambar Lisa Surihani ni..
lisa
 ______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita Sensasi Designed by Copyright © 2014

Theme images by Bim. Powered by Blogger.