Latest News

Apa Yang Saya Lakukan Sebagai Pelakon Atas Permintaan Pengarah – Iqram Dinzly

Ala. Baru semalam Iqram Dinzly meluahkan rasa tidak puas hati terhadap kata-kata Zaquan Adha yang berang melihatnya isterinya, Ayu Raudhah diperlakukan dengan kasar dalam filem Lagenda Budak Setan 3. Tup-tup hari ini dah minta maaf dah. Kalau tak boleh la tengok pergaduhan ini berpanjang sedikit (hahah, jahat gila Abang Nara nak tengok orang gaduh). Bagus sebenarnya tindakan yang diambil oleh Iqram. Buat apa nak gaduh lama-lama kan?
iqram dinzly
Menurut Iqram Dinzly, segala apa yang dilakukan terhadap Ayu Raudhah di dalam filem tersebut adalah atas kapasiti seorang pelakon yang menurut arahan pengarah. Kata Iqram:-
Untuk Ayu, jika apa yang saya lakukan ketika penggambaran membuatkan dia rasa tak selesa atau sakit, saya mohon maaf. Apa yang kita lakukan ketika itu atas perbincangan bersama. Saya memang tak ada isu dengan Ayu seperti yang diakuinya juga.
Apa yang saya lakukan sebagai pelakon atas permintaan pengarah. Mungkin saya ‘naik syeh’ hingga tak sedar apa yang dilakonkan. Malah ada kawan pelakon saya cakap watak saya seperti benar-benar psiko dan gila.
Untuk Zaquan, jika rasa lakonan itu membuatkan dia rasa tak suka atau mungkin mencabar dirinya sebagai suami yang tak berkelakuan sedemikian, saya minta dia kalau tak sanggup jangan tengok filem ini.
Walaupun ada suara-suara yang menyatakan kontroversi ini sengaja ditimbulkan untuk melariskan filem Lagenda Budak Setan 3, Iqram Dinzly menafikan perkara tersebut. Menurut Iqram, dia tidak pernah mengenali Zaquan. Kata Iqram:-
Saya tak kenal pun Zaquan secara peribadi. Tapi dia ada hak untuk buat begitu. Saya hormatinya. Kalau ada anggap ini sebagai sensasi untuk melariskan filem, saya rasa sebaiknya masyarakat dan penggemar filem ke pawagam untuk menontonnya sendiri.
zaquan ayu raudhah
Diharap dengan permohonan maaf daripada Iqram Dinzly ini, kontroversi yang hangat ini akan tamat. Kesian pula Iqram dipersalahkan sedangkan hanya menjalankan tanggungjawab sebagai seorang pelakon. Berlakon ‘real’ sangat pun payah jugak kan? Apa pun, respek kepada Iqram kerana menghulurkan salam kemaafan terlebih dahulu walaupun dalam hal ini, Abang Nara tak rasa dirinya bersalah. Anda memang jantan!!! Sumber Berita Harian.
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita Sensasi Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.