Latest News

Kata-Kata Ifa Raziah Terhadap Rosyam Nor Ini Memang Amat Pedas Sekali

Selepas persembahan Ifa Raziah di konsert akhir Gegar Vaganza, Datuk Rosyam Nor telah bertanggungjawab memberikan komen kepada penyanyi tersebut. Komen yang diberikan mendapat pujian dan sokongan daripada orang ramai yang kurang menggemari aksi yang ditonjolkan oleh Ifa Raziah dan Hisyam Hamid. Namun Ifa Raziah sempat memaklumkan yang itu semua hanyalah lakonan semata-mata dan mereka berdua telah mendapat kebenaran daripada suami/isteri masing-masing. Antara isipati komen Rosyam Nor ialah aksi yang ditunjukkan tidak sesuai untuk tontonan ramai.
rosyam nor dan ifa raziah
Enggan berdiam diri apabila dikritik sebegitu rupa, Ifa Raziah menerusi Berita Harian telah mengeluarkan kata-kata yang amat pedas sekali buat Datuk Rosyam Nor. Kata Ifa:-
Dia (Rosyam) cakap persembahan saya tak sesuai untuk tontonan umum. Habis itu selama ini dia jadi pelakon… takkan tak pernah pegang tangan heroin dia.
Kalau dia cakap tak sesuai, lebih baik dia jangan berlakon. Apa yang saya lakukan hanya sekadar seni lakonan.
Apa yang saya dan Hisyam lakukan atas paksi profesional. Malah kalau nak dibandingkan ada persembahan lain di anugerah tertentu lebih daring daripada apa yang saya lakukan.
Saya bukan nak menggatal, meraba dan bercumbu dengannya pun. Saya dan Hisyam saling menghormati kerja kami. Saya sendiri pun seorang pelakon.
rosyam nor dan ifa raziah
Fuh~~~ Agaknya apakah reaksi yang akan ditunjukkan oleh Datuk Rosyam Nor selepas membaca kata-kata Ifa Raziah ini? Bila difikir balik ada juga betulnya kata Ifa ini kan? Sama-samalah kita nantikan. Apa pula pendapat anda?______________________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
AIK?..BACA JE, KOMEN LA SIKIT :)
______________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.