Latest News

Semua Dah Gila Twitter

SUMBER:GUA.COM.MY

Dunia web kini rancak bercerita tentang laman social networking dan blog mikro, Twitter.com. Semakin ramai yang menggunakan servis ini untuk berhubung dengan rakan-rakan dan famili secara ringkas dan cepat. Kalau laman blog konvensional digunakan ramai untuk menceritakan hal-hal peribadi atau meluahkan pendapat secara lebih panjang, jumlah perkataan yang dibenarkan di Twitter adalah terhad, sekaligus “update”nya juga adalah pendek dan “straight to the point”.

Lebih menarik lagi, semakin banyak organisasi seluruh dunia dan individu terkenal turut mula menggunakan Twitter. Sudah tentu ini perkembangan yang menarik, kerana bayangkan, sesiapa saja boleh berkawan dan berinteraksi dengan selebriti terkenal seperti John Mayer dan Ryan Seacrest!

Kepada yang masih belum mencuba, senang saja untuk menjadi sebahagian dari keluarga Twitter. Daftarkan diri anda sama seperti di laman social networking yang lain, dan mula ikuti perkembangan rakan-rakan anda. Galakkan mereka untuk mengikuti anda juga.

Jika anda masih tidak berapa pasti bagaimana untuk mencari “rakan-rakan” baru yang “happening”, rujuk saja kepada senarai yang GUA sediakan ini:

Gua.com.my: twitter.com/Guamalaysia

Giuliana Rancic: twitter.com/GiulianaRancic

John Mayer: twitter.com/johncmayer

Paul Moss: twitter.com/paullmf

Ryan Seacrest: twitter.com/RyanSeacrest

8TV: twitter.com/8TV

CNN Breaking News: twitter.com/cnnbrk

Tony Fernandes: twitter.com/tonyfernandes

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.