Latest News

Shila Nafi Ada Skandal Dengan VIP

Naib juara kepada musim kedua pertandingan nyanyian realiti One in a Million (OIAM), Nur Shahila Amir Hamzah, atau lebih dikenali sebagai Shila, 19, sanggup mengetepikan soal cinta demi kerjaya nyanyiannya. Shila sedar belum sampai masanya dia bercinta lebih-lebih lagi kerjaya dunia hiburannya sedang mula berkembang.

"Biarlah saya fokus kepada kerjaya saya dulu. Memang ada di kalangan artis dan orang biasa yang ingin memikat saya. Tetapi saya lebih mengutamakan kedua-dua ibu bapa dan kerjaya saya," kata Shila yang enggan menamakan lelaki-lelaki tersebut.
Ditanya sama ada Datuk atau Tan Sri merupakan antara yang cuba menawan hatinya, Shila menafikannya sambil tersenyum. Tidak menghairankan jika ramai lelaki cuba memikat Shila yang jelita ini. Selain bersuara lunak, anak kepada penyanyi terkenal bergelar ND Lala ini bernilai komersial.

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.