Latest News

Nora Danish Bercinta Dengan Kamal Adli?

Disini Joyyah nak cerita sikit tentang ANA LU’LU mengisahkan Ana Lulu (Nora Danish), seorang gadis periang yang sering tampil dengan cara berpakaian pelik dan menarik perhatian orang untuk memerhatinya. Ana bekerja sebagai pembantu jurujual di sebuah kedai bunga bersama seorang kenalan baru, Bunga (Wawa). Konflik percintaan bermula apabila Harris (Kamal Adli) telah jatuh hati terhadap Ana. Walau bagaimanapun, Ana sedang menyulam cinta dengan Fadzil (Adey Syafrien) tanpa menyedari Fadzil sering mempergunakannya demi wang.

Kamal Adli

Kalau anda masih ingat, Ana Lu’Lu adalah arahan Pierre Andre dan merupakan adaptasi dari telemovie yang pernah ditayangkan di Astro dulu, tapi dulu telemovie ni diberi tajuk Lu’Lu sahaja, dan pelakon utama dulu ialah Yana Samsudin. Drama Ana Lu’Lu ni konsep dan genre tetap sama cuma jalan cerita je lain. Sinopsi Ana Lu’Lu tak dapat lagi. Tapi dengar ceritanya, drama ni ada sikit sikit macam cerita Ugly Betty. Sinopsi nanti akan diupdate.

Nora Danish

Watak Nora Danish dalam ni agak gila gila, dan kebudak-budakan sikit, comel dan manja. Ikut kata pengarah dia, Pierre Andre, mungkin drama ni akan mengatasi Adamaya.-sumber budiey.com
______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.