Latest News

Pengarah / Pelakon Sorok Majlis Pertunangan

Mungkin takut ‘saham’ jatuh maka pertunanganya bersama dengan pemain bola sepak liga tempatan semahunya disimpan rapi. Masakan tidak, pernah juga si pengarah muda ini digosipkan dengan pemain bola sepak kebangsaan yang lain dan juga rakan artis.

Emma Maembong bertunang? ahahaha
Kami yakin tidak ramai yang mengenali pengarah muda ini walaupun pernah berlakon filem tidak lama dulu. Sedikit info yang kami terima melalui email dan disertakan sekali gambar majlis ialah, dikhabarkan mereka berdua sudah berkenalan sejak sekolah lagi dan bakal bernikah pada tahun hadapan.

Emma Maembong
Patutla sewaktu ditemui baru baru ini dan bertanyakan status dirinya sama ada sudah berpunya mahu pun tidak dia enggan memberikan sebarang komen rupanya sudah bertunang. Ye lah dalam usianya yang muda itu dan masih setahun jagung didalam industri mungkin juga takut cerita sebegini boleh menjejaskan reputasinya sebagai pelakon dan pengarah baru.
Setahu kami sejak 2 minggu kebelakang ini cerita pelakon / pengarah ini kerap keluar di akhbar arus perdana, tapi kami masih tidak lihat ada yang menulis tentang majlis pertunanganya, kalau ada pun mungkin kami terlepas pandang. Tapi jika benar tidak ada pun yang menulis, wahh!! hebat sungguh dia ni menyimpan rapi rahsia pertunanganya ini.

Emma Maembong bertunang? ahahaha
Emma Maembong bertunang? ahahaha______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.