Latest News

Sharifah Sakinah Mohon Maaf, Video Sekadar Gurauan


Selepas tersebarnya video Sharifah Sakinah yang boleh dikategorikan agak lucah, pelbagai kritikan dan kutukan telah diterima oleh empunya badan. Secara jujur, memang tak wajar video sebegitu dirakamkan oleh seseorang yang bergelar selebriti beragama Islam. Agak memalukan.
video sharifah sakinah

Berkata kepada Utusan Malaysia hari ini, Sharifah Sakinah memohon maaf dan berkata video tersebut adalah sekadar gurauan. Kata Sharifah Sakinah:-
Saya rasa mungkin sebelum ini tidak ada artis yang berani berbuat begitu, sebenarnya mereka salah faham. Ianya sekadar gurauan. Ketika saya merakamkan video berkenaan, Anzalna turut berada bersama saya. Kalau diikutkan memang saya berperwatakan gila-gila, mungkin ramai yang tidak kenal saya sehingga melabelkan saya sebegitu
video sharifah sakinahVideo tersebut telah pun dipadamkan oleh Anzalna. Semoga kejadian ini akan dijadikan pengajaran buat Sharifah Sakinah dan artis-artis lain. Kalau kemaruk sangat nak buat video, buat video Gwiyomi pun ok dah. Lebih terserlah kecomelan berbanding video mengarut sebelum ini.

______________________________________________________
Jangan lupe tekan iklan2 yg ada dalam blog ini..
Cukup lah hanya sekali..Terima kasih..
Please Click the advertisment.Once is enough.Thank You
p/s: please leave our comments also
tolong komen sekali ye post ini
______________________________________________________

No comments:

Post a Comment

Berita or News Designed by Copyright © 2014

Theme images by blue_baron. Powered by Blogger.